Avoimet työpaikat

Viestintäkoordinaattori

Etsimme aktiiviseen yhdistykseemme viestintäkoordinaattoria määräaikaiseen Paikka auki-työhön.

Turun Seudun Nivelyhdistys ry on vuonna 2005 perustettu itsenäinen ja paikallinen sosiaali- ja terveysalan järjestö, jonka tarkoituksena on edistää nivelterveyttä. Yhdistyksellä on noin 2000 jäsentä, joista lähes 70 toimii yhdistyksen vapaaehtoistyöntekijöinä.

Työsuhde toteutuu Sosiaali- ja terveysalan avustamiskeskuksen (STEA) Paikka auki-rahoituksella, jonka edellytyksenä on osatyökykyisyys, vamma, sairaus tai alle 30-vuoden ikä ja työttömyys. Erityisesti etsimme sinulla, jolla on omakohtaista kokemusta tuki- ja liikuntaelimistön sairauksista voit hyödyntää kokemuksiasi työssä, verkostoitua ja oppia aiheesta yhä lisää.

Paikka auki-työntekijän kriteerit voit katsoa Paikka auki -hankkeen verkkosivuilta: https://www.paikka-auki.fi/haluatko-paikka-auki-tyontekijaksi/

Pieneen ja mukavaan työyhteisöösi kuuluvat palvelukoordinaattori, vapaaehtoistyön koordinaattori sekä toiminnanjohtaja. Koko työyhteisö osallistuu yhdistyksen viestinnän toteuttamiseen ja sinun tehtäväsi painottuukin viestinnän koordinoimiseen ja aikatauluttamiseen. Toivomme sinulta taitoa ylläpitää verkkosivujamme ja sosiaalisen median kanaviamme. Kuukausittain kokoat uutiskirjeemme ja viikoittain viestit toiminnastamme somessa ja sanomalehdissä.

Muut työtehtäväsi muotoutuvat osaamisesi ja kehittymistoiveittesi mukaan. Mahdollisia tehtäviä ovat Nivelverkko-luentojen järjestämiseen osallistuminen ja Nivelposti-lehden toimitussihteerin tehtävät. Kokoat ja mahdollisesti taitat toimintaan liittyviä esitteitä ja tiedotteita. Sinulla on ehkä valmius tuottaa myös artikkeleita lehteemme. Myös valokuvaamisessa voit kehittää itseäsi niin halutessasi.

Tavoitteemme on luoda helposti lähestyttävää viestintää ja lisätä näkyvyyttä. Sinulta toivomme rohkeutta kehittää omaleimaista ilmettämme. Tiedotustoimintamme tavoitteena on lisätä tietoa nivelrikosta ja sen ennaltaehkäisystä ja hoidosta sekä mahdollistaa sitä kautta kohderyhmään kuuluvien henkilöiden löytäminen toimintamme pariin.

Toivomme, että sinulla on tuntosarvet pystyssä ja työotteesi on utelias. Haet tietoa ja välität sitä rohkeasti eteenpäin. Odotamme sinulta hyviä atk-taitoja sekä sujuvaa suomen kielen taitoa. Arvostamme positiivista, ulospäin suuntautunutta otetta ja hyviä yhteistyötaitoja.

Työtehtävät räätälöidään kanssasi osaamisesi, työkykysi ja kiinnostuksen kohteesi huomioiden. Työsuhteen aikana panostamme työllistymisesi tukemiseen työsuhteen jälkeen koko henkilökunnan osaamista hyödyntäen ja säännölliset keskustelutuokiot toiminnanjohtajan kanssa aikatauluttaen.

Yhdistyksemme arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivoimme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri-ikäisiä, eri sukupuolta olevia ja eri kieli-, kulttuuri- tai vähemmistöryhmiin kuuluvia.

Työaika ajoittuu pääosin arkipäiviin, satunnaiset arki-iltatyöt ovat mahdollisia. Työaika on sovittavissa 60 % - 100 % välille. Työsuhde on määräaikainen ja kestää 100 % työajalla vuoden, osa-aikatyössä työsuhde on pidempi.

Kuukausipalkka on täydellä työajalla 2 350 euroa. Työ alkaa sopimuksen mukaan elokuussa tai syyskuun alussa. Työajat ovat osittain sovittavissa. Osittainen etätyö on mahdollista perehtymisajan jälkeen. Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta.

Lähetäthän työhakemuksen ja CV:n sähköpostilla pdf-muodossa viimeistään ke 12.6. klo 13.00 yhdistyksen toiminnanjohtajalle: annukka.helander(ät)nivelposti.fi.

Kerro hakemuksessasi, miksi juuri sinä hyötyisi Paikka auki-työstä.

Kirjaa viestin otsikkokenttään tieto ”viestintäkoordinaattori”. Hakemuksen voi myös postittaa yhdistyksen osoitteeseen Lonttistentie 9 B 15, 20100 Turku.

Osa hakijoista kutsutaan haastatteluun 18.6. tai 19.6.

Tiedustelut puhelimitse 045 613 1500 /Annukka Helander. Noudatathan soittoaikoja: ke 29.5. klo 13-14, ti 4.6. klo 13-14, ti 11.6. klo 10-11.